سلام. من یه اپ بر پایه apiهای TMDB توسعه دادم که اسکرین شات های رو ضمیمه میکنم. این اپ صرفا واسه دستگرمی بوده و هدف خاصی بابتش نداشتم.
با فلاتر نوشته شده و خروجی اندروید و ios میتونم ازش بگیرم.
اگر هنوز اپ آماده نکردید و راهی به ذهنتون میرسه که بتونیم ایده شما رو باهاش ادغام کنیم و نسخه فارسیش رو با قابلیت دانلود ارائه کنیم به نظرم خیلی خوب میشه.



سلام. من یه اپ بر پایه apiهای TMDB توسعه دادم که اسکرین شات های رو ضمیمه میکنم. این اپ صرفا واسه دستگرمی بوده و هدف خاصی بابتش نداشتم.
با فلاتر نوشته شده و خروجی اندروید و ios میتونم ازش بگیرم.
اگر هنوز اپ آماده نکردید و راهی به ذهنتون میرسه که بتونیم ایده شما رو باهاش ادغام کنیم و نسخه فارسیش رو با قابلیت دانلود ارائه کنیم به نظرم خیلی خوب میشه.